27 sty 2016

TAG Kpopowe pytania - Neko



W sumie Dusiek już się przedstawił, więc postanowiłam również troszkę przybliżyć wam, co lubię. Zabawę czas zacząć!

Kpopowe pytania

1. Top 10 ulubionych grup kpop ?
History, Infinite, JJCC, Sistar, SS501, 2PM, Monsta X, Super Junior, LU:KUS, Royal Pirates

2. Top 5 twoich biasów?
Hoya, Dongwoo, Leo, Heechul, Wonho

3. Twój ultimate bias?
Wiem, że powinien być tylko jeden, ale aktualnie o to miano walczą Kyungil z History(mój ukochany UB od ich debiutu, wcześniej nie miałam żadnego) wraz z Haewonem z L.A.U(kiedyś LU:KUS).

4. Pierwsza kpopwa piosenka, którą usłyszałaś?
To przez to zaczęłam słuchać K-POPu. Przez 'Sorry Sorry' wykonane w You're Beautiful.


5. Top 3 girlsbandy?


6.Top 3 boysbandy?




7. Ulubiona piosenka




8. Ulubione OTP?




9. Ulubione MV?
Teraz pragnę podkreślić. Ja wcale nie mam obsesji na punkcie Kyungila xD

10. Jak długo interesujesz się kpopem?
Omo... Tak szczerze mówiąc najpierw poznałam Se7en'a jednakże tylko japońskie jego piosenki i byłam święcie przekonana, że to jest J-POP to było jakieś 7 lat temu... Oficjalnie słucham K-Popu od 5 lub 4 lat. 

11. Ulubiona grupa?
Nie umiem wybrać, ale wśród wszystkich darzę uczuciem na pewno History, Super Junior(mój pierwszy zespół) oraz Infinite.

12. Najlepszy kpopowy taniec?


13. Kto twoim zdaniem jest najlepszy w rapie?
Jest dużo dobrych raperów w Korei, którzy należą do jakiegoś zespołu, ale ja ogólnie uważam, że na miano najlepszych raperów zasługują solowi tacy jak San E oraz Jay Park. Jednak nie znam się na rapie, więc nie mogę powiedzieć wiele. To tylko moje odczucia jeżeli o to chodzi.

14. Ulubiony tancerz w kpopie?
Sunggyu! Nie, dobra, tak mówiąc serio to jest wielu dobrych tancerzy w wielu zespołach, ale moimi ulubionymi tancerzami są chłopcy z Infinite H, czyli mój kochany Dongwoo i Narodowy Oppa, Hoya.
                 

15. Najlepszy lider?
3,2,1... KYIUNGIL! Nie, no dobra żarty, żartami, miłość, miłością, ale najlepszym liderem jest pan Leeteuk z SuJu. Wybrałam, go dlatego, że sprawia on, że chłopaki są rodziną  i nigdy nie czuł się liderem, co pokazuje, że nie traktuje ich jak pracę, ale jako członków rodziny, to on również wspierał całe SuJu podczas trudnych chwil i jest tam jak ojciec. Tak więc Teuki Oppa Hwaiting!

16. Ulubiony maknae?
Kyu! Z powodu podobnych charakterów :) Niech Dusiek się cieszy, że nie mieszkamy w jednym mieście xD

17. Ulubiony  visual?



18. Ulubiony raper?

19. Ulubiona kdrama?



20. Ulubiony idol z dramy?

21. Z jakim idolem wymieniłabyś się na ciała?
Mam ładną budowę ciała i dobrze mi w nim, jednakże jej strasznie zazdroszczę urody. Eonni pozwól mi choć dzień być sobą.

22. Jaką pozycję w zespole zajmowałbyś?
Może wokal? Albo tancerz? Już wiem! Najwyższy członek zespołu xD Ogólnie nie wiem... Robiłabym to co mi by kazali xD

23. k-pop, k-rap, k-indie or k-rock?
K-POP, K-ROCK, czasami K-Rap

24. Ulubiony cover tańca lub piosenki?
Cover piosenki, co jest lepszy niż oryginał. Oraz cover tańca, który mnie rozpuszcza <3

25. Najbardziej żenująca sytuacja w kpopie?
Wszystkie skandale typu geje, pary... 

26. Ulubiony album?
Hmmm... Aktualnie mój nowy nabytek płyta TOPPDOGG - The Beat. Taki rockowy klimat w popie <3

27. Czy liczy się dla ciebie wygląd czy umiejętności zespołu?
Nie będę kłamać, niektórych zespołów słucham tylko z powodu ich wyglądu, a niektórych tylko z powodu ich umiejętności. Najlepiej jest jak jest to połączone. 

28. Ulubiony damsko-męski OTP? 
Rain i Kim Tae Hee bardzo dobrze razem wyglądają, myślę, że powinni też być ze sobą kompatybilni mentalnie. 

29. Jakiej piosenki słuchasz kiedy jesteś smutny
Nie słucham K-Popu, gdy jestem smutna, tylko kilku piosenek J-Rockowych(w tym ballad).

30. Jakie piosenki sprawiają, że jesteś wesoły, radosny?
Energiczne, radosne, zarażające uśmiechem, dodatkowo porywające do tańca! Nawet jak nie mam siły to zawsze oglądam i słucham Big Byung oni poprawiają mi zawsze humor.

31. Piosenka, która przypomina Ci o kimś
No to Be Mine zawsze mi przypomina o mojej Haru, z którą jak chodzę po mieście to śpiewamy sobie to pod nosem.


32.Ulubiona podgrupa?
Infinite H

33. Masz możliwość, wykonać makijaż i ubrać downy zespół. Który by to był?
Infinite H lub History *macu macu i uśmiech zboczeńca* xD 

34. Menadżerem, którego zespoły kpop chciałbyś być?
Infinite lub Super Junior lub Monsta X

35. Zostałeś CEO wytwórni. Tylko której?
Wollim Ent...

36. Pocałunek, Sex, Ślub. Co i z kim?
Pocałunek z Dongwoo i Hoyą, sex z Wonho, ślub z  Kyungilem

37. Ballada czy piosenka taneczna?
Zależy od nastroju :)

38. Co zrobisz mając swojego biasa przez miesiąc?
Rozkochuję go by mieć go na wieczność xD Odkarmiam pierożkami i opycham się z nim xD

39. Twoja ulubiona grupa staje w drzwiach twego pokoju. Co robisz?
Sięgam po telefon i dzwonie do przyjaciół ile alkoholu dzień wcześniej wypiłam i czy w tym był absynt. 

40. Najdziwniejszy kpop sen?
Rzadko pamiętam sny, ale ten był porąbany. Na początku uciekałam przez jakąś dżunglę, później wpadłam na Haewona z LU:KUS i okazało się, że na tej wyspie jesteśmy tylko my. Więcej nie pamiętam...

41. Byłaś na koncercie kpop?
Niestety wydałam fortunę na Infinite w Warszawie xD 
Jeżdżę częściej na koncerty J-Rockowe :)

42. Ulubiony fanart kpop?

43. Czemu lubisz kpop?
Jest jak choroba zakaźna i nieuleczalna xD Raz wchodzisz i nie wychodzisz. Jest atrakcyjny z powodu pozytywnej energii, którą przesyła do swoich słuchaczy. Różni się pod wieloma względami od popu europejskiego czy amerykańskiego, a dodatkowo jest chwytliwy. 

To by było na tyle z mojego tagu... Mam nadzieję, że dzięki temu poznaliście mnie troszkę bardziej. 
Zapraszamy również was do odpowiadania na nasz tag w komentarzach.

Jako, że aktualnie tylko ja tłumaczę, to mogę zapowiedzieć jak na razie kolejny odcinek Oven Rafio 2PM, choć już  mam połowę Monsta X Right Now, myślę, że nie dam rady do końca tygodnia go przetłumaczyć. 

3 komentarze:

  1. KOCHAM CIĘ <3

    nauczyłam się pisać jedno słówko *-*

    사랑해 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 24 year-old Systems Administrator II Xerxes Kleinfeld, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like Death at a Funeral and Ice skating. Took a trip to Historic City of Ayutthaya and drives a Ferrari 250 LM. specjalne informacji

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, to siła i motywacja do działania.
Pamiętaj o tym!