10 sty 2016

TAG Kpopowe pytania - Dusiek

Wybaczcie nie przedstawiłam się wam. Nazywam się Dusiek i razem z Neko, tworzymy dla was tą stronę. Dzisiaj ja postanowiłam wam opowiedzieć co nieco o sobie, a pomoże mi w tym TAG kpopwe pytania.  ZACZYNAMY :)

Kpopowe pytania

1. Top 10 ulubionych grup kpop ?Big Bang, Block B, Shinee, VIXX, BTS, EXO, EXID,SNSD,LUKUS, BEG

2. Top 5 twoich biasów?
Key....umm....umm... Kyungil....Kan...emmm...Leo....no i jeszcze....Onew

3. Twój ultimate bias?
Nie posiadam :(

4. Pierwsza kpopwa piosenka, którą usłyszałaś?


5. Top 3 girlbandy?


6.Top 3 boysbandy?

  

7. Ulubiona piosenka


8. Ulubione OTP?


9. Ulubione MV?

10. Jak długo interesujesz się kpopem?
Będzie to koło 5-6 lat

11. Ulubiona grupa?
Nie potrafię wybrać. Ale obecnie mam fazę na Exid, Shinee i Vixx

12. Najlepszy kpopowy taniec?


13. Kto twoim zdaniem jest najlepszy w rapie?
Nie potrafię wskazać jednej osoby ale jeśli bym wybierała, to TOP za to, jak odwala swoją część w BB, a w jego piosenkach, można wyczuć ten smaczek undergroundowego rapu. Polecam najpierw więc posłuchać historii, jeśli znacie angielski, a później samej piosenki KLIK. Wskazała bym, również Zico no i Rap Monstera. Ale ja zbytnio dobrze na rapie się nie znam.

14. Ulubiony tancerz w kpopie?
Pierwszym moim ulubionym zawsze był Taemin. Uwielbiam jak gładko sunie po parkiecie. Na drugim miejscu usadowiłabym duet Infinite-H, za to ile energii wkładają w taniec przekazując ją dalej publiczności.

15. Najlepszy lider?
Tuku z Suju. Wydaje się być po prostu ostoją spokoju i takim"ojcem", który udzieli dobrej rady, wysłucha i pomoże przy rozwiązaniu problemu.

16. Ulubiony maknae?


17. Ulubiony  visual?


18. Ulubiony raper?


19. Ulubiona kdrama?


20. Ulubiony idol z dramy?


21. Z jakim idolem wymieniłbyś się na ciała?


22. Jaką pozycję w zespole zajmowałbyś?
Ja na tancerza, śpiewaka, twarz grupy się nie nadaję, śmieszek też ze mnie żaden, więc zostaje mi pozycja rapera, a raczej raperki.

23. k-pop, k-rap, k-indie or k-rock?
K-pop i K-rock

24. Ulubiony cover tańca lub piosenki?
Piosenki - KLIK  Tańca -KLIK

25. Najbardziej żenująca sytuacja w kpopie?
Sprawa ojcostwa Kim Hyun Jonga.

26. Ulubiony album?
Exo -xoxo - jedyny jaki posiadam

27. Czy liczy się dla ciebie wygląd czy umiejętności zespołu?
Powiedziałbym, że jedynie umiejętności ale to by było kłamstwo. Więc myślę, że grypa musi wyglądać w taki sposób by miło się na nią patrzyło i oglądało oraz posiadać niezbędne umiejętności.

28. Ulubiony damsko-męski OTP? 
Pffff, wszystkie umawiające się pary w kpopie. Liczy się?

29. Jakiej piosenki słuchasz kiedy jesteś smutny
Wszystkiego co jest smutne. Jak to KLIK

30. Jakie piosenki sprawiają, że jesteś wesoły, radosny?
Wszystkie piosenki rytmiczne, taneczne, wesołe  jak to KLIK

31. Piosenka, która przypomina Ci o kimś
Niestety, nie mam takiej.

32.Ulubiona podgrupa?


33. Masz możliwość, wykonać makijaż i ubrać downy zespół. Który by to był?
Hmmm....History? Fajnie by było chociaż by popatrzeć na te ciacha :P

34. Menadżerem, którego zespoły kpop chciałbyś być?
Vixx albo BTS

35. Zostałeś CEO wytwórni. Tylko której?
YG

36. Pocałunek, Sex, Ślub. Co i z kim?
Pocałunek - Rap Monster  Seks - Kangnam  Ślub - Taemin

37. Ballada czy piosenka taneczna?
Piosenka taneczna

38. Co zrobisz mając swojego biasa przez miesiąc?
Pewnie zasypie go mnóstwem pytań, postaram się poznać i pokazać może trochę polskiej kultury no i zaprzyjaźnić się z nim.

39. Twoja ulubiona grupa staje w drzwiach twego pokoju. Co robisz?
Krzyczę ze szczęścia albo mam taki paraliż, że nie potrafię nic zrobić ani z siebie wydusić.

40. Najdziwniejszy kpop sen?
Był to sen, o tym, że występowałam na jednej scenie chyba teatru z Suju. Bawiliśmy się w jakieś tam gry, zabawy, rozmawialiśmy. A kiedy podziękowali mi i kazali wrócić na miejsce, usiadłam w fotelu i obok mnie siedzieli Ci sami członkowie grupy, którzy byli też na scenie.

41. Byłaś na koncercie kpop?
Na mini koncercie Boyfriend w Warszawie

42. Ulubiony fanart kpop?
43. Czemu lubisz kpop?
Ponieważ jest taki inny od tego co jest prezentowane na zachodzie. Kpop jest kolorowy, wesoły miły w odbiorze, a przede wszystkim bardzo łatwo wpada w ucho i wkręca się strasznie ryjąc ludziom banię. Może nim zarazić się naprawdę każdy, więc serdecznie polecam zapoznanie się chociaż z kilkoma utworami kpop każdemu. A może Ci się spodoba :)

To tyle! 43 pytania zostały zadane podobnie jak i udzielone zostały odpowiedzi. Mam nadzieję, że miło wam się czytało. Tym czasem zapraszam was do podzielenia się waszymi odpowiedziami na te pytania w komentarzach.
Wyczekujecie nowych tłumaczeń i czekajcie na ten tag od Neko. Tymczasem ja was pozdrawiam.

~Dusiek~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, to siła i motywacja do działania.
Pamiętaj o tym!